Friday, January 14, 2011

Sol og helg


Vi går lysere tider i møte, JIIIIPPPIIII!!!

I går var første gang vi så sola her jeg bor. Ahhh herlig!

Hos oss:

I dag, sol opp: kl 09:48  -  ned kl 14:57
I morgen, sol opp: kl 09:46  -  ned kl 15:00

Dette betyr at vi får 5 minutter lengre dag, for hver dag som går!

Når julen er pakket bort er det godt å fornye litt. Har lenge hatt lyst på lys duk med tekst til kjøkkenbordet, det fant jeg i dag, og da måtte jeg også ha en lys blomst oppå den ;-)


Har hatt en storjobb når jeg pakket ned julepynten i år. Hadde bestemt meg for å rydde i rotet. Kjøpte inn plastbokser med tett lokk for en tid tilbake, slik at jeg kunne sortere. Det har jeg nå gjort. Det som aldri kommer frem har jeg kastet og sortert juletrepynt etter farger (varmt og kaldt).


Gul vegg er ikke lengre favoritt, men den kommer jeg ikke til å gjøre noe med. De som skal bo her etter oss kan få den oppgaven.



Fredag er TV-kveld hos oss, mange fine programmer.

GOD HELG, TIL DEG OG DINE!

No comments:

Post a Comment