Thursday, January 13, 2011

Almanakk og ny seng til Felix!


Jeg har bestilt meg en personlig almanakk på nett. Dette etter at jeg så det gode tipset på bloggen Mammas Hus.  Den jeg valgte var ganske liten, noe som er praktisk når man skal ha den i vesken, og kanskje ikke så praktisk å skrive i.


Du kan velge selv hvordan den skal bygges opp og hva som er viktig for deg å ha med.
Almanakken kan bestilles her.

FELIX


Hunden vår Felix fikk denne knallfine sengen i julegave, han liker den veldig godt og ligger mye i den.
Han har et saueskinn som han ligger på nå, men når det blir mer vår/sommer tar jeg ut dette og da ligger det tilbake en pute med hvite og grå striper.



Sengen er laget i bast og er litt mer grå enn det som kommer frem på bildet her. Var litt bekymret da han skulle ta den i bruk (hadde ganske dårlig erfaring med den forrige han hadde, den klarte han å lage fillebiter av). Det har gått bra så langt.

Snart er det helg igjen, du verden så fort tiden går. Mannen i huset driver å preparerer skiene våre, de har ikke vært fremme tidligere denne vinteren. Så da blir det vel stå litt da ;-)

Ha en super kveld!

No comments:

Post a Comment