Wednesday, August 03, 2011

Ur-snyggt/styggt.....


Har tatt frem noen flere loppe-ting som jeg holder på med innimellom tapetisering og maling av vegger og møbler.
Denne klokken synes jeg var ganske stygg, og den var veldig billig. Så da var det ikke så farlig om "klokke-prosjektet" gikk skjeis....



Sånn så den ut før.


Den fikk en omgang med primer.


Så en par omganger med Antrasittgrå.

Urskiven er lakkert med chrome og frostet glass.
Tallene har jeg skrevet på frihånd...


Nå henger den over hodet mitt, på bloggeplassen. Er sant og si litt usikker på om jeg kommer til å trekke den opp igjen.......hihi.....TIKK TAKK!




4 comments:

  1. Det der ble da utrolig stilig, Aina! Kreativt!!

    ReplyDelete
  2. Hei!
    Jeg synst det ble utrolig tøft! :) Stilig,
    legger meg til som følger her inne og gleder meg til å følge flere prosjekter fra deg :)
    God sommer videre!
    Klem Silje

    ReplyDelete
  3. I love it, Aina!!!

    ReplyDelete