Friday, July 15, 2011

Juli, så langt.... bildekavalkade




Legger inn noen bilder fra juli som sier litt om hvordan dagene er her på Sandnes for tiden :-)



Fikk meg nytt kamera av min kjære, ser at det er flere som har glede av det...



Vi fikk servert Tapas av eldste sønnen i huset og damen hans.
Mmmmmmmmmmmm vi koste oss!


Maling er kommet på og kontrastveggen har fått beis på seg.


Her henger flua på veggen, mor gjør ting hun ikke kan.
Har aldri tapetisert før.....


Jah... eg har kjøpt meg bil.


Vi har stort sett kjøpt nye dører til huset, men kjøpte noen brukt av min kjære broder og fru. Disse er i ordentlig treverk. Her har de fått seg en omgang med med salmiakk og skal pusses/rubbes.


Så er det på med heftegrunning og så maling, egghvit.



Har vært på Plantasjen i Namsos en tur. Kjøpte meg oliventre, noe jeg har hatt lyst på i flere år, så får vi se hvor lenge det lever.....



Nå får jeg ikke lastet ned flere bilder, så da får deg bli en "del 2" tenker jeg.






No comments:

Post a Comment