Tuesday, February 08, 2011

Nye ting på gang - oppussing



Da er det på'n igjen da. 13 stoler som skal repareres, pusses, grunnes, pusses, males og trekkes opp.... joda, jeg gleder meg.


"Right on time" kom disse herlighetene fra Stoff & Stil i posten, og jeg har funnet hvilket møbelstoff jeg skal trekke stolene i.


Det stoffet som denne pallen er trukket med, er det jeg har valgt.



Grått (me like a lot)



Så da er det bare å ta mål og bestille.





I dagens Ytringen (lokalavis) var mitt ene bidrag til møbeloppussingskonkuranssen med Signe Schineller, blitt med. Bloggen hennes re:signert av signe schineller, har jeg fulgt et halvårs tid. Verdt et besøk ;-)
Sendte inn to nye bidrag til konkuranssen i går kveld.



Denne staskaren kom til Sandnes på lørdag, Sacco er en superflott døl, med mye personlighet! Han er (desverre ikke vår, men) koselig å ha i flokken!!!

Ønsker deg og dine en superfin uke!

Aina

5 comments:

  1. Spennede å følge med oppussing på bloggen din, Aina.
    Skal du male stolene hvite?
    Hvilken maling bruker du til møbler?
    Følger også med i ytringen, får den sendt oppover hit - en dag etter utgivelsesdag, så da er det bare å glede seg til i morga.
    Ha en fortsatt fin dag!!

    ReplyDelete
  2. Hei Hanne!!! Ja jeg skal male stolene hvite. På skapet hadde jeg et prøveprosjekt, med at jeg brukte kun grunning (hvit) og flere strøk, det skinner igjennom på noen steder og andre steder har jeg pusset litt med sandpapir. Så lakk på toppen. Jeg ble fornøyd med resultatet, så jeg kommer til å gjøre det samme med stolene også. Ha en fin-fin uke!

    ReplyDelete
  3. Kem sin hest e d?

    ReplyDelete
  4. Det er Vibeke sin hest, han er såååå fin! (og stooor)

    ReplyDelete
  5. ååå...truidd d va nån ainnan sin. Såå arti. Gler meg t å sjå :)

    ReplyDelete