Thursday, October 08, 2009

Endelig!


Ja! Endelig har jeg fått det jeg har ønsket meg i flere år - en ny symaskin. I min grønne ungdom gikk jeg tegning, form og farge med søm og lærte det mest grunnleggende innen søm. Jeg arvet en Husqvarnamaskin fra min mormor. Maskina er i dag over 30 år, har ingen instruksjonsbok og jeg sliter med å få sydd en enkel rettsøm. Det er ikke ofte den maskinen har vært fremme for å si det sånn.....



I ettermiddag har jeg lest bruksanvisning, for å finne ut hvordan man bruker alt ekstrautstyret.


Den har utrolig mange fine sømmer og syr bokstaver både i block og script. Jeg kan programere den til å huske mønster og navn jeg har lagret. Gleder meg stort til å sy nye ting til nyhuset, her finner du alle sømmene som maskinen fikser.







No comments:

Post a Comment