Sunday, March 08, 2009

Hærlig med hælg!

Det er utrolig godt med helg, slipper å tenke på lekser og ukeplaner og pushe ungene til å jobbe og bli ferdige. I høst og vinter har strikkelysten tatt seg opp, og det finnes så utrolig mange fine oppskrifter. Mye jeg har lyst på selv, og mye jeg har lyst til å strikke til ungene. Akkurat nå holder jeg på med en poncho som jeg fant på Drops Design under de nyeste oppskriftene. Var fin i grønn, men jeg valgte meg en lysere farge.



Denne fargen syntes jeg var fin, så da ble det den. Garnet som denne er strikket i hadde garnbutikkene ikke noe særlig inne av (kun ukurante farger), så det måtte bestilles. Når jeg skal strikke noe vil jeg begynne med en gang, men det gikk jo ikke. Butikken bestilte garnet og det tok en og en halv uke. Nå er jeg nesten ferdig og ser at det blir liiiiitttt for lite garn.






Må vel bestille et nøste til da (arrgh). Vel, vel i kveld er det spinning igjen, gleder meg til å ta meg helt ut skynde meg hjem for å dusje og benke meg ned foran tv´n og se Himmel Blå.


Mottar nyhetsbrev fra Lobelia på søndager og de har fått inn mye fint også denne uken!

No comments:

Post a Comment